BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

AGEN KAMI YANG BERDEKATAN ANDA!

STOKIS - Lily Suryati Abu Bakar : 012 - 775 2661
Siti Afifah Abu Bakar : 017 - 292 9005

AGENT KAMI:

Cheras - Noriah : 019 - 277 4868

Subang - Zetty : 011 - 1119 9925

Keramat & Wangsa Maju - Kak Rozah : 013 - 358 8811


KENYATAAN: Agen kami berhak untuk tidak mengikuti promosi yang ditawarkan oleh kami sebagai stokis dan sila dapatkan no akaun bank Agen masing-masing dengan menghubungi mereka.

Tuesday, March 16, 2010

Berikan Kami Komen

Kami ingin memberi peluang kepada pengguna Ez's Cosmetic untuk memberikan sebarang komen atau cadangan di atas perkhidmatan yang kami berikan. Komen dan cadangan dari para pelanggan adalah amat penting agar kami dapat memperbaiki mutu perkhidmatan yang kami berikan. Bagi memberikan cadangan, sila klik Comment di bawah entri ini.

Cadangan dan komen membina dari para pelanggan adalah satu penghormatan buat kami. Terima kasih!

Harap Maaf! kami baru menyedari bahawa terdapat masalah teknikal di bahagian komen. Masalah tersebut telah di atasi dan kini anda boleh mula memberikan cadangan dan komen anda. Maaf sekali lagi.

5 comments:

Anonymous said...

Banyak penjual lain selalu habis stok dan saya tak dapat nak beli. Setakat ni puan masih belum fail untuk menyediakan stok barangan seperti penjual yang lain. So, keep it up!

sara said...

I jumpa blog lily through google. thanks lily! amat puas hati! i order, hari yang sama dapat terus di depan rumah. good communication dengan customer. harga pun sama dengan yang i beli kat setiawangsa. hopefully nanti you boleh hantar ke netherlands. i'll email you kalau dah habis bekal. thanks again!

fatinfarhanah [: said...

salam ,
produk apakah bagi muka yang berjeragat ?
tolong senaraikan nama produk yang perlu dipakai dan cara penggunaannya..

terima kasih :)

Anonymous said...

stokis kat kuala terengganu takde ke?

Matrix01 said...

Di Terengganu ada stokisnya tapi kami untuk kawasan KL. Disebabkan tidak berhubungan maka kami tak menyimpan pula nombor untuk dihubungi di Terengganu. Kalau mahu kami boleh hantar melalui poslaju.