BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

AGEN KAMI YANG BERDEKATAN ANDA!

STOKIS - Lily Suryati Abu Bakar : 012 - 775 2661
Siti Afifah Abu Bakar : 017 - 292 9005

AGENT KAMI:

Cheras - Noriah : 019 - 277 4868

Subang - Zetty : 011 - 1119 9925

Keramat & Wangsa Maju - Kak Rozah : 013 - 358 8811


KENYATAAN: Agen kami berhak untuk tidak mengikuti promosi yang ditawarkan oleh kami sebagai stokis dan sila dapatkan no akaun bank Agen masing-masing dengan menghubungi mereka.

Wednesday, June 15, 2011

Khabar Angin

Terdapat khabar angin yang mengatakan bahawa Ez's Cosmetic telah pun menghentikan operasi dan tidak lagi mengeluarkan produk. Lebih parah lagi, ada khabar angin yang mengatakan Ez's Cosmetic tidak lagi mendapat kelulusan dari Kementerian Kesihatan.

Kami dengan ini ingin menjelaskan bahawa khabar angin di atas adalah tidak benar sama sekali malahan langsung tidak berasas. Ez's Cosmetic terutamanya kami sebagai stokis masih bergiat secara aktif mempromosi dan menjual produk-produk kami yang sememangnya bermutu tinggi.

Setiap tahun, produk-produk Ez's Cosmetic memang akan memperbaharui kelulusan dari pihak berkuasa dan selagi produk-produk ini tidak mendapat kelulusan, pihak Ez's Cosmetic tidak akan melepaskan produk ini ke pasaran mengikut undang-undang. Prosedur ini adalah satu prosedur yang normal, setelah kelulusan diperolehi barulah ianya akan dipasarkan. Sementara itu produk-produk lain yang masih atau telah mempunyai kelulusan masih dijual seperti biasa.

Dengan itu, pengguna dinasihatkan tidak terpedaya dengan khabar-khabar angin sebegini. Sebaik-baiknya hubungi kami untuk penjelasan atau terus sahaja menghubungi HQ Ez's cosmetic di Johor Bharu. Pihak kami telah mengenalpasti sumber khabar angin ini dan kami menasihatkan pihak terbabit agar tidak lagi menyebarkan berita-berita palsu seperti ini sekiranya tidak mahu berdepan dengan implikasi perundangan.

Diharapkan penjelasan ini menjelaskan persoalan di atas. Terima kasih.

0 comments: